Vilken lång helg!

Denna helgen har verkligen varit lång. I fredags hjälpte jag och Dave Linnea och Mika med att spela in en film för deras temadag i skolan som handlar om bröstcancer. Efter de blev de lite shopping med Linnea och meningen va att jag skulle hitta presenter till de som fyllde år i helgen och en outfit. L hittade hur mycket som helst och de slutade med att ja bokstavligt talat sprang in på Gina för att ta en klänning ja sett innan och bara betala den för att springa till bussen. Senare på kvällen var det middag med Vickan som fyllde 18. Sjutk nice och bra förkrök. I stan mötte vi upp Mika och "gänget" från tjörn. Det blev en rikitgt nice utgång på trädgår'n som slutade med en trött mika och Yam hem i taxi klockan fem på morgonen. Har alltid sjukt kul med den tjejen!



Jag och vick


Sandra, Jempa, Sandra


Jag och sandra

Igår firade vi också Carro och jag var sliten som ett as. Men det var roligt men nu tror jag att ja ska tagga ner lite. Nu har de varit fest/utgång konstant i två månader. Kanske dags att börja välja bio framför krogen ett tag?
Linn ha mer sköna bilder och på tisdag blir det GG ocg pluggdag med henne! Nu är de plugg. Pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0