Veckans schema

Måndag morgon! Härligt... not.

Denna veckan bjuder på.. tja, inget speciellt allt.

 

Måndag, dvs idag: tänkte dra hem efter skolan och spela bonniers trafikskola samt plugga geografi och antagligen försöka mig på några tal ur matteboken. Matte b är fasiken skit svårt! Jag fattar ingenting!

Ikväll skall jag träna.

 

Tisdag: Hem efter gympan, duscha, och sedan kommer baby. Mamma åker ju till Polen och jag vill inte sova ensam hemma.

 

Onsdag: Skolfoto, baby,  träning

 

 

Torsdag: Bilskolan efter skolan en stund (måste ju hålla igång) och övningsköra med pappa på kvällen, om mina planer funkar som de ska.

 

Fredag: Försöka hitta på något lugnt, baby åker iväg till Q-base

 

Lördag: Jobba, mamma kommer hem igen

 

Söndag: Jobba, Robin kommer hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0