Sååå... igår ...

Sååå... igår tog jag det lugnt med miss F dvs. Fanny the maaan.

Vi badade med massa badskum (hett med två tjejer i bikini, massa bandskum och rockmusik? Yeah) och lekte rockband. Vi använde oss av diverse fotfilar, duschmunsstycke och såklart fick själva vattenytan vara trummor.

 

Sedan såg vi Drag me to hell. Den var scary as hell! Allting hände så snabbt och jag HATAR det. Mitt ben var beläget snett över skärmen hela filmen. På det viset såg jag ju vara halva skärmen och filmen blev bara hälften så läskig. Men det var faktiskt en, enligt mig bra film, men vissa grejer var väl inte helt okej. Te.x. effekterna i vissa delar av filmen såg inte så bra ut.

 

 

Här är en snälla tanten från filmen. Det fanns även en väldigt sjuk scen där hon tappar sina löständer och typ... suger huvudpersonen på hakan (kanske biter). Den scenen gjorde mig lite psykad. Jag hatar sådana psyko-grejer.

 

Idag skall jag fara min kos hela vägen hem till Robin. Vi skall äta på jensens och se den nya Beckfilmen på bio. Det blir jag, Robin, hans vän Patrik, Patriks flickvän Malin (hon som har klippt mig!) och min vän Andärs.

Men vem ser Beck på bio? Beck är en sådan film man ser på tv eller hyr i videobutiken. Eller?

 

 

 

 

(Detta inlägget hamnade som ett utkast och blev därför publicerat lite för sent)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0