SVT

Här sitter jag. Det är tråkigt.

 

På bussen hem förut började jag må jätte illa. Jag trodde verkligen att jag skulle spy. Och när jag går av får jag kväljningar och grejer. Sprang typ hem, drack ett kallt glas cola och mådde genast bättre.

 

Och på tal om kall cola. Robin hade köpt sådana där frysbara glas till mig från coolstuff.se. Och så hade ett av glasen spruckit antagligen för att det var för mycket vätska i! Ganska dåligt... så vi får skall skicka iväg ett mail sedan och hoppas att vi får ett nytt.

 

Ikväll skall jag och Robin äta lite god mat och se på den stora resan på kanal 1. Känner mig faktiskt lite vuxen som väljer den stora resan framför Idol som sänds samma tid.

 

Vad är då den stora resan?

"Svensk realityserie från 2009. Säsong 1. Avsnitt 1 av 8. Det verkliga äventyret börjar nu. Följ med tre svenska familjer på ett hisnande och storslaget äventyr. De ska under några veckor leva med tre naturfolk i deras vardag i norra Namibia, i söderhavsriket Vanuatu och på den indonesiska ön Siberut. Klarar västerländska familjer att byta sina liv mot något så främmande - ibland till och med skrämmande? För stammarna är mötet med de svenska familjerna minst lika omtumlande. Vad har de att säga om sina västerländska gäster och deras märkliga vanor?"

Text hämtad från tv.nu

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0