Trevlig helg

I fredags var vi ju på middag på hardrock för att fira Nikodemus. Han kom med ögonbindel tillsammans med malin och hans kompis och hade ingen aning om vart han var...


Hans första fråga när han tog av sig ögonbindel var "Vi är väl kvar i Göteborg? Men vilken restaurant?" Haha, helt vilse.


Mindre gullig bild på mig men den bjuder jag på ;)


En hungrig anton

Sedan blev kvällen längre och längre. Vi hamnade på the queen där jag träffade min sötis. Sedan drog vi vidare till blvd. Aldrig varit där och måste säga att de inte var någon direkt höjdare. Men vi träffade lite trevligt folk från alperna och satt på terassen till Malin lämnade mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0