sjukis

Hejs svejs alla som är friska och krya!

 

Igår kände jag mig helt väck hela dagen. Jag verkligen.. snubblade omkring? Och så hade jag ständig huvudvärk.

Så det blev att åka till Triumfen, som vanligt, och köpa massa glass, dricka, popcorn och chips. Mamma hade redan varit och handlat huvudvärkstabletter och nässpray. Jag använder mycket nässpray. Det vet alla som känner mig. Men igår använde jag helt överdrivet mycket. Jag har nog aldrig använt så mycket. Skojar inte om jag tog nässpray 15 gånger igår. Egentligen skall man göra det max 3 gånger per dag.

 

Jag känner mig som en hjärndöd sten idag med. Jag ser liksom suddigt? Skit jobbigt att läsa vad jag själv skriver.

 

 

Haha, jag bjuder på den. Jennifer som en hjärndöd sten = sjukis



Jag hoppas verkligen att jag skall få ännu några timmars sömn så att jag kan festa ikväll. Eller om jag inte gör det ändå? Jag har inte festat och träffat vännerna på en evighet och jag känner att det är dags nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0