Rebaliteringskväll

Ja de skulle jag kalla min kväll eftersom jag har legat och sovit till och från sedan klockan fyra idag. Emellan har jag pluggat och jag som klagade på G att han inte ringde? Jag sov ju när han ringde? Jaja, men de har varit skönt och behövligt. Om jag skall vara helt ärlig har mitt liv nog tagit fart lite för fort med träningar, skola och en hel del uteliv.

Nu har jag sett på en film som heter Nims Island som är en grym familjefilm men jag såg den för mig själv med lite glass =)

Som jag känner just nu skulle jag vilja ta de såhär lugnt hela veckan.. men på fredag är det en födelsedag som skall firas och man kan ju inte backa ur nu... Vi får väl se.

Nu ligger man insmord i vicks blå salva för att motverka eventuell förkylning. Imorgon är de kickboxning igen och då skall de beställas handskar för 900 ?

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0