Personalfesten blev spontan

Igår tänkte jag att jag skulle vara hemma och ta de lugnt. Kanske hyra en film eller plugga? Men nej. Lena från mitt jobb (som jag aldrig har träffat, bara smsat och bytt tider med) smsade och frågade om ja skulle med på personalfest. Hon ville inte gå dit själv. Jag hade inte skrivit upp mig men hon sa att de säkert gick bra ändå och de gjorde det. Det var hemma hos bjrön, en av våra arbetsledare. Han bodde ett jätte fint hus, fast de var nog hans föräldrars hus tror jag. Det bjöds på mat, cider och roliga lekar som Sofia och Emma hade satt ihop. Härliga poängpromenader och charader. Lena som jag träffade fö första gången var en riktigt go tjej och de var kul att se allas personligheter lite mer. På jobbet är alla så stressade och trötta jämt. Även vår chef var där och partajade med oss...





Jag och Lena


Härliga kollergor de där! Den som bjöd på stohej är björn i svart kavaj. Fick även sagt till Max att han ska sluta skrika på mig när jag står i kassan och frågar saker av ren rutin. haha! Blev dock tidig hemgång för mig och Lena. Några drog ut och andra stannade kvar. På torsdag ses vi på jobbet! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0