Nice afternoon

Nu har jag pluggat mesta delen av dagen och vid fem avbröt jag med en fika i stan med PJ och Mika, även Linn hängde med en stund. Har inte träffat PJ sedan vår misslyckade reunion som sagt och de var riktigt nice. Vi satt i solen allihop, drack kaffe och pratade om allt som hänt sedan april. Alla är sugna på en skidresa igen såklart och det blev prat om åre vecka 7? Det roliga är att jag även pratade om Åre vecka 7 med några i klassen idag så de kanske blir av då? De är inte lika dyrt som alperna och man kan åka bil dit... Vi får väl se. Nästa vecka ska vi försöka få alla från tjöörn med på en utekväll i Götet, så dom kan väl inget annat än att joina? Nu ska ja se en film som vi har i läxa i svenskan, eller jag eftersom jag har missat lektionerna.. Pusshej



Mika och PJ i alperna vecka 7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0