Jag fattar inte?

SItter och gör körkortsteoritester på datorn nu och upptäckte något konstigt. Jag har oftast tio fel när jag inte tycker att de går bra och då blir man ju inte godkänd på körskolan, men de blir man på testskivan? Dom sa ju att de var uppbyggt på samma sätt som på de på skolan.. men jag fattar inte? Dock innehåller inte alla tester som man gör hemma 72 frågor som varje test på skolan gör.. är de en viss procentdel som man skall ha rätt på då?

Fattar nada?



Btw. Skulle ju ha filmkväll med Gasse idag. Men nu skulle han iväg med sin mamma, han har inte åkt än men vet inte när han kommer hem och jag skall till skolan i morgon? Den människan går ju inte att umgås med. Han backar ju alltid ur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0