Igår var det kräftskiva

Igår var jag med Larne (min björn) och hennes kompis emelie på en kräftskiva i vasastaden hos Emelies kompis. Jag kände inte någon förutom Larne men folket där var trevliga och vi åt massa kräftor, drack vin, sjöng och hade kul. Larne som aldrig hade skalat en kräfta förr hade lite svårigheter och det blev en del skratt. Han som bodde där försvann helt plötsligt med sin kompis och kommer sedan "ur garderoben" som två tjejer? Haha, ofta man bara har såndana kläder hemma liksom?


Efter en del mat och dryck blev det mer mingel och en jag pratade mycket med en tjej som jag inte kommer ihåg namnet på som hade flyttat hit från borlänge bara sådär. Hon hade tagit studenten i våras och nu flyttade hon med sina kompisar som jobbar här bara för att se vad som händer och se om hon kan få ett jobb? Lät helt underbart att bara sticka iväg, kanske något man själv gör om ett år efter studenten?




Jävligt sköna människor. De skulle senare ut men emelie skulle plugga imorgon eftersom hon just börhat basåret på chalmers ville hon inte vara för trött på söndagen så då drog hon sig hemåt och Larne skulle sova där. Detta ledde till att jag mötta upp min ponk jennifer och jakob i min klass. Vi virrade runt lite på stan, åt kebab och hamnade plötsligt utanför Gretas. Men dte kändes lite ovärt att betala 90 kr för något man inte ville gå in på så jag, jakob och jennifer drog oss vidare. Senare fick hon skoskav och Jakob som är  omtänksam av sig ville ju hjälpa till...


Det slutade med att han gick igenom hela vasastaden med klackskor vilket jag fick på film. Hoppas inte han har skoskav idag? Men jennifer blev nöjd i alla fall. Vi blev inte långvariga i vasa eftersom vi började bli ganska trötta. Jag och Jennifer gick i förväg till hållplatsen och det första vi ser är en kille komma helt klädd i latex? WHAAT? Jag vågade inte ens ta kort på honom för hans såg sjukt läskig ut? De är väl sånt man bara hör om eller ser i porrfilmer? Så gick de två tjejer på varje sida av honom så man vågade ju knappt titta? Hallå eller? Mitt i stan? Vi trodde vi skulle dö av skratt!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0