Helt onödig text

Godmorgon godmorgon!

Just nu har jag information och layout. Såå tråkigt. Jag har ju redan gjort alla dessa wordövningarna en gång, men visserligen finns det en del saker som jag aldrig sett förut. Och det är väl bra att jag lär mig dem, men hur mycket kommer det användas? Jag har ju klarat mig bra än så länge.

Idag skall jag stanna efter skolan och plugga lite. Sedan skall jag åka till pappa med tåget och så skall vi övningsköra någonstans för att fixa mina handskar till boxingen. Hoppas dom är snygga! Jag kommer ju dö annars. Hatar om färgerna inte matchar osv! Haha

För övrigt har jag inget att säga. Jag har varit ensam hemma i två dagar och jag har inte svultit ihjäl eller satt eld på lägenheten än, som jag skrev till min mamma på sms förut dessutom. Hon är ju den oroligaste av dom oroliga.
Imorgon åker baby iväg också. Så då är jag helt ensam :( Han skall på Q-base... eller något. Det ligger i alla fall i tyskland.
Gonna miss you, hun!

Well, over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0