Godmorgon på er

Som ni kanske ser har jag i föregående inlägg ännu en gång lyckats skriva på fyllan när jag har kommit hem. Eller om jag skall vara helt ärlig tror jag anledningen är att jag somnade denna gången?

Skall snart berätta om morgondagen skall bara redigera lite bilder först. Laddade nämligen ner ett fotoprogram som heter photoscape igår så nu kanske man kan få lite mer struktur på bilderna i bloggen här. I alla fall för min del. SESS är dock duktig på photoshop så henne behöver man ju inte oroa sig för. Annars är min dag planerad så att jag skall plugga fram till halv fem och sedan gå på power yoga med Carro. Sedan kanske ja skall se en film med Adam och G?











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0