Godmorgon

Idag är jag uppe med tuppen och har massa tid över eftersom Nina skall hämta mig. Hon tig körkort i fredags! Egentligen skulle vi mötas halvvägs och hämta upp Jossan efter det men hon är sjuk. Känns helt sjukt att alla tar körkort nu. Snart hoppas vi att de är min tur. Har halkan nästa onsdag men måste bara ligga i med teorin. Ibland undrar jag hur jag tänker när jag svara på vissa frågor? Kanske inte borde vara så trött när jag svarar på dem. Idag skall jag i alla fall sätta mig på bilskolan efter min enda lektion...

Idag ser jag svart ut. Snyggt och diskret


Till detta blir det vita converse i hopp om att de inte börjar regna. Nu ska ja koka kaffe som jag skall ha med mig i min termosmugg. Sommarjobbet har gjort mig beroende. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0