God eftermiddag

Hemkommen från skolan och bilskolan som gick skit. Jag fattar inte att jag bara inte kan få in det i huvudet? Men skolan gick i alla fall bra. Vi har satt igång vårt projektarbete och jag och Jennifer som de ser ut just nu skall skriva om stress. Det är ett sjutk brett ämne men skall försöka få mer hanledning på fredag av vår psykologilärare som är vår handledare och även Claes min farbror som skall hjälpa oss mycket med det. Idag blev det sushi igen till lunch. Tröttnar aldrig och de är så fräscht och gott...

                                    

                                    

Jag slutade klockan ett efter att ha haft projektarbete men då hade bilskolan lunchstängt i en timma. Så de fick bli en going på espresso house med Vickan. Detta förgyllde min dag eftersom ja nu skall plugga fram till min träning klockan åtta. Sitter här i myskläder med en stor kopp kaffe samtidigt som jag försöker klura ut vilka internationella ekonomiska begrepp jag inte kan? Låter det intressant?
                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0