Gårdagen

Igår var det party som sagt. Jag gick dit, trots min sjukdom! Och det gick jätte bra... typ. Jag hann ju gå hem en gång ensam i mörkret för att sedan återvända till den höga musiken och de glada människorna. Ångrar inte för en sekund att jag gick tillbaka! Det blev dans, mycket prat, många tröstande kramar, ligga i gräset och se upp mot den gråa himlen med Y och en hel del skratt. Efter festen köpte vi såklart korv på OKQ8. Det är ju en tradition.

Sedan säger jag bara en sak: Donkey kong :D

 

Idag har det varit ännu mer Donkey Kong spelande med Gasse och så har vi käkat pizza. Tror verkligen att jag behöver nappa en stund. Mitt huvud bara hänger som en död fisk på min hals.


Och så måste jag plugga idag? Skit också.

Förfest hos mig

Y och Johan

Yam slår stackars Per

Ligga i gräset

Jag posar så fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0