Förkylning på G

Hemkommen från skolan från ett bra tag sedan. Nu är det virus på G. Har haft huvudvärk i flera dagar nu och idag kom snoret och hostan. Attans! Kan kanske ha något att göra med att jag tränade igår? Men det var roligt i alla fall. =)

Imorgon är det middag på Hardrock som gäller och den vill jag i alla fall gå på så idag ska jag vara hemma och kurera mig eftersom G är sjuk som skulle se film med mig. Men de är nog bra att vara lite för sig själv. Skall passa på att måla naglarna för en gång skull! Har hört att glass är bra för halsen? 



 Fast när jag kom hem så var de inte så himla tråkigt.. mamma drog med mig till en secondhand outlet som hade någon specialdag idag. Det fanns hur mycket som helst men man kan inte köpa allt. Jag fick i alla fall tag i  två helt okej armband för 35 kr tillsammans.

 
Vad tycks?


Nu skall jag i alla fall äta middag med familjen sedan blir det plugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0