Fördriva tiden

Så, vem gillar min lejonfrisyr?

Med ett diadem i håret + massa hårspray

kan du också skaffa den här eleganta men samtidigt busiga frisyren.

 

 

 

Två inlägg på raken? Inte min stil. Men jag har faktiskt inget annat att göra. Jag borde plugga geografi, matte, pedagogiskt ledarskap eller körkortsteori. Men jag har ingen lust? Och när jag inte har någon lust spelar det ingen roll om jag läser, för jag får inte in någon fakta?

 

Idag har jag varit på bilskolan. Och fy fasiken vad jag är bra! Första testet blev det 70/70, och andra 69/70 varav det felet var ett slarvfel. Så jag måste ju vara bra? Riktigt jäkla bra! Frågan är nu om mitt bra snack kommer vara väldigt pinsamt om jag misslyckas med teorin. Men å andra sidan kanske bra snacket stärker mitt självförtroende och gör mig mindre nervös!? Vi får helt enkelt ta och se.

 

Just nu vill jag bara att livet skall falla på plats. Det är ju på plats. Så... de saker jag vill egentligen är väl:

- Bli lite tajtare över magen, dvs. kanske inte proppa i mig så mycket godis som jag gör. Men det är ju så gott?

- Att Teresa skall få sin bebis

- Att jag tar körkort, helst typ imorgon. Men jag har räknat och det är 29 dagar kvar idag tills dagen D

- Att jag får lite mer pengar, kanske tom ett annat jobb? Jag vill ha bra ob och omringas av kläder, tack!

- Att veckorna skall bli längre

 

Sedär, nu har ännu tio minuter gått. Och jag börjar träna först om en timme vilket betyder att jag helt enkelt måste plugga... lite.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0