En nya vecka med nya saker

Nu är det måndag igen och jag kan inte låta bli att säga det, men jävlar vad veckorna går fort. Nästa vecka har vi vårt första stora prov. Kanske låter bra att inte ha haft det än men med alla inlämningar och allt annat smått som vi har haft i ALLA ämnen hade jag dött om de hade slängt in ett prov.

Idag var jag på bilskolan en stund och de är fortfarande vissa frågor jag bara inte kan få in u huvudet? Hur jävla svårt kan det vara? JA SKA KLARA DOM! Det värsta är att de är för de mesta slarvfel och då blir man ännu mer irriterad. OCH, någon snodde mitt pennfack på bilskolan förra veckan där alla mina underbara pennor låg som hjälper mig när jag pluggar? Jag älskade ju mitt pennfack :(

Men som sgat, har inte ens haft tid att blogga för mitt liv har sett ut något i stil med detta...?




Vardagslyx


Min mamma har stickat en go mössa till mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0