En lugn fredagskväll, kanske för lugn?

Nu ligger jag här hemma hos SESS i hennes säng och ser på tv. Vi båda sitter här med våra datorer och bloggar. Som ni ser har duktiga SESS fixat med våran blogg och vi var ute idag och tog kort. Senare gick vi till affären med Adam och köpte glass. Han dissade oss och vi tittade på Pirates kl 9 på femman.

Men senare somnade jag och vaknade nu. Känner mig lite elak mot SESS men jag är så himla trött. Första hemmakvällen på en och en halv månad och stressigt i skolan. Skönt att sova mycket och väldigt nödvändigt. Vi har nästan tryckt i oss en halv liter glass var och nu är jag typ hungirg igen.. är inte van vid att ta de lugnt. Haha

Pusshaj











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0