Slutspurt

Nu är det sista veckan innan lovet och då är det alltid mycket. Många har blivit sjuka, ett jättestort prov i internationell ekonomi och svenskaredovisning. Alltid galet mycket och känner att det är väldgit stressigt med allt som måste bli klart.

Fick även tillbaka prov i filosofi idag och inser att de inte är mitt ämne. Fick nöja mig med ett G och jag fattar fortfarande ingenting. Fast jag fick MVG på rättskunskapsprovet så det kändes ändå bra.

Men i helgen har de varit mycket plugg och jobb och idag gick jag och la mig när jag kom hem klockan 3. Vaknade sedan 2,5 timmar senare med feber? JAG HATAR STRESS. Men skönt med lov snart. Idag blir det ingen träning då eftersom man inte skall träna när man är krasslig. SESS behövde tydligen plugga med så de kanske var en bra timing då.

Fick även svar från en nattklubb i berlin på mejlen idag. Den 9 november åker min klass till Berlin på klassresa som vi har försökt genomföra i tre år och nu är den bokad. Har mejlat med en populär och ganska udda men snygg nattklubb där som heter spindler klatt. Vi är välkomna och de ser fram emot när vi kommer. Den ligger 30 minuter från huvudgatan så fick även en vägbeskrining på hur man tar sig dit...


Matlounchen på SpindlerKlatt, dock ligger nattklubben i en annan lokal

Idag blir det bara att ligga kvar i sängen med lite plugg och film


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0