Skola

Sitter i biblioteket just och har pluggat en del på vårt projektarbete som tar sjukt mycket tid. Körskolan öppnar klockan 2 så då skall jag dit och göra lite prov. Borde börja plugga internationell ekonomi inför nästa veckans prov men de har jag inte gjort... kan bara inte börja. Varför? Man kan ju inte klaga på något som man inte tar sig tid till...

Skall i alla fall ta mig till bilskolan nu och sedan är de hem och plugga. Har börjat med mitt argumenteraden tal idag med som skall handla om att man skall ha mer coaching i gymianset, framför allt i skolor som har höga krav. Gick i friskola innan där de lades ner en hel del tid på detta och de va superbra och kanske mer uppskattat nu i efterhand. Får se hur de går.. svårt att hitta fakta bara.. Pusshaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0