Lugn helg

Igår var det fyra timmars jobb och innan det så hängde jag lite med pappa och vi övningskörde. Sedan efter jobbet åkte jag hem till SESS och vi gjorde ingenting vilket var sjuk skönt. Satt och sjöng till gamla låtar, poppade popcorn, kollade youtube i nästan fyra timmar. Det var galet kul, så pratade vi massa minnen eftersom alla låtar vi sjöng är nästan 6 år gamla många utav dom

En Yam&Sess dag som är ganska sällsynta nu för tiden. Dock skall SESS jobba en del på helgerna framöver så då ska jag försöka haffa en till sånhär kväll! Idag är de plugg som gäller. Fundrar på att träna men kanske inte hinner.

Igår när jag tog han om en gäst på jobbet så sprack min läpp när ja tog beställningen. Många blir ju nojiga när de ser blod i samband med restaurant även om jag bara ger dom maten.. så för att inte skrämma iväg honom fick ja suga på min sprucka läpp som nu har svullnat upp som en ballong!

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0