Lov med plugg och jobb

Nu har jag mitt sista novemberlov någongsin! Känns hemskt att tänka så men ändå skönt. Man börjar faktiskt att bli vuxen?

Dock har jag jobbat hela helgen och hela dagen idag men de är ändå skönt att vara lite sysselsatt. Imorgon skall jag och Mika åka till Tjörn och hälsa på lite folk som vi träffade i Alperna! Skall bli galet kul. Vissa utav dem har jag i alla fall inte träffat sedan dess i februari. Annars brukar några alltid vara i Göteborg och festa men nu är de våran tur att åka till dom. Vi skall äta räkor, pimpla vin, gå ut och sedan skall vi sova hos Anders.

Spännande, men innan skall Mika jobba som hon gör nu och jag skall till bilskolan... men de är ändå ganska skönt att ta de lugnt innan. Man behöver ju inte så mycket packning men lite saker måste ju med som partyoutfit, pyamas, tandbortste, lite vin ...


Såhär brukar för övrigt mina dagar på bilskolan se ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0