Härlig kväll

Nu ska jag packa lite för det orkar jag inte göra imorgon. Ska dock inte ha med mig så mycket men ändå skönt att få det gjort. Igår storstädade jag mitt rum för en gång skull och möblerade om lite. Kan bara städa när jag är arg för att komma på andra tankar.. skulle aldrig komma på att städa annars. Så med andra ord, de kanske händer en gång i halvåret. Men snyggt blev det i alla fall. Man hittar så mycket roliga saker när man städar så sällan, saker man inte visste att man hade. Jag hittade också ´mitt kvitto på mina hörlurar till ipoden som gick sönder i veckan så då kunde jag byta dom! Självklart laddade jag med lite sushi efter som jag tyckte att jag var värd. Finns det någon bättre självbelöning än god mat?`




Mycket saker på väldigt liten plats


Så lätt fick man undan alla böcker som låg över hela golvet.. skolan skolan..


Så hittade jag en hel plastficka med massa gamla kort!

Ikväll har jag bokat in mig på ett härligt spinningpass på 60 minuter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0