Bio igår!

Okej nu ser jag att de är sjukt dålig uppdatering på denna bloggen både från mitt och SESS håll, men skärpning där. Vi har helt enkelt haft fullt upp. Nu har jag i alla fall världens lugnaste helg och de är första lördagen på säkert ett halvår som jag har bestämt mig för att bara sitta hemma och mysa. Det var prat om film med G senare men de blir ju aldrig av så ja skulle rent ut sagt bli förvånad om de skulle ske. Just  nu är målet att skriva klart min svenska essä och plugga körkortsteroi. Jag har precis tryckt i mig 8 bitar sushi och nu sitter jag och myser med lite naturgodis. Igår blev det shopping. Jag tänkte att jag skulle unna mig ett par vanliga blåjeans som de faktiskt är birst på i min garderob. Hittade ett par från seven som jag tyckte att jag själv var värd om jag fortsätter att lägga ner mycket tid på skolan... försökte helt enkelt hitta ett litet lockbete för mig själv...

Igår var jag på bio med Linn och malin. Vi skulle se flickan som lekte med elden och innan vi gjorde de skulle vi fika med Larne och underbart roliga Alex. Men larne skulle gå ut och ville att vi skulle ses på ett ställe där hon kunde ta ett glas vin. Så vi satte oss på olearys där de var 100 % after work. Efter många om och men fick vi bord i matsalen trots att vi inte skulle äta något. Jag, Linn och Malin hade kommit överrens som en vit helg och tro de eller ej men vi beställde in supregoda ALKOHOLFRIA drinkar =). Larne tog ett glas vitt och Alex som senare skulle hämta sin lillebror körde på en redbull.




Mindre vacker bild på oss kanske? det bjuder vi på!
Självklart var filmen bra och sjukt bra för att vara en uppföljare. Den tredje (luftslottet som sprängdes) kommer redan den 27:e november och då skall i alla fall jag sitta på bästa platsen på premiären!


Skillnad på min och Linns dricka? Självklart skall jag trycka i mig den stora!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0