Underbara Novemberlov

Nu är mitt sista novemberlov slut på riktigt och jag kan inte riktigt fatta det. Ska man aldrig känna den känslan igen? ÅH, jag får lite ångest när jag tänker så. Samtidigt har jag haft världens bästa lov.

Jag har jobbat en hel del vilket kommer gynna min ekonomi och så har jag ständigt haft något att göra. Vistelsen på tjörn är de blandade känslor om men hela den "resan" var väldigt spontan och det var underbart att se alla. Sista helgen var det lite fest med vänner som man inte festat med ett tag. Det blev promenad med Ikka och alldeles för lite träning. I går var vi också på ett releseparty på Valand för två snowboardfilmer. Vi var dock där för att träffa Anders och Per som höll i vår resa till alperna. Det skulle vara fel att kalla dem reseledare eftersom den funktionen inte fylldes...

Det blev en nykter kväll men vi hade väldigt roligt och det var underbart snowboard/skate folk. Hela klubben var skate och snowboard vilket man inte ser varje dag... så de var grymt! Och självklart va vi utklädda!


Gasse var på G






Vi var sjukt snygga på valand


Per är en grym reseledare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0