Söndag kväll...

Visst tar plugget aldrig slut? Jag börjar verkligen be till gud att studenten skall komma snart. Men egentligen kanske man borde ta vara på tiden.

Denna helgen har varit väldigt lugn med spakväll med Larne med massa massage, hårtvättning och bubbelbad. Finns det något mysigare än att sitta med en av sina vänner och bara prata massa strunt, dricka färskpressad juice och bara njuta? Borde verkligen lägga mer tid på det!

På lördagen kom Malin till mig innan vi begav oss till G där även Sess och adam befann sig för att mot alla odds titta på robinson. Nu när man har sett första avsnittet lär man titta på resten med, suck. Jag hatar att följa serier. Men jag skalll i alla fall unna mig en film kl.9 ikväll. SHOOTER, som jag redan har sett men känner att jag måste se igen.

Efter G gick jag och Malin på nattbio och hittade världens billigaste parkering för 1,50 kr! Vi såg självklart New Moon och man kan inte låta bli att vara som alla andra och bli sanslöst förälskad i Robert Pattison. Varför var han inte lika snygg när han spelade sin karaktär i Harry Potter?



Nu är det plugg som gäller fram till klockan nio. Hade velat blogga om Berlin men det får jag göra någon dag när jag har tid. Pusshej










Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är lite svårt att göra en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg blogg!

2011-07-20 @ 00:22:31
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0