Seg tisdag

Idag är självkänslan inte riktigt på topp. Igår hade jag extremt mycket energi och fick gjort hur mycket som helst. Men idag står det stilla. MEN. Jag fick reda på att de hade hittat mina VISA-kort etc. på den krogen i Stenungssund? Blev jag lycklig? JA. Segt bara att jag hann spärra allt och tom. min legitimation. Det kostar 55 kr att häva den spärren men de är väl ändå bra att de är i säkra händer nu innan jag åker till Berlin om en vecka.

Har inte hunnit tänka så mycket på det dock, har så mycket annat i huvudet. Idag var jag på en mattelektion som inte gav mig speciellt mycket eftersom våran lärare kan vara den sämsta jag någonsin haft eller i alla fall en av de. Hon är väldigt duktig matematiker men de är hennes sista år som lärare och hon har nog jobbat på Polhemgymnaiset sedan de startades... så då kanske ni förstår hur det ligger till?

Körskolan var inte alls lika trivsam som de brukar vara och när jag kom hem tänkte jag plugga¨så ja kunde se på film hela kvällen? Men nu sitter jag här.. har jag pluggat klart? Nej. FYFAN..

Men ska plugga lite till sedan skjuter jag upp resten tills imorgon eller något. Är verkligen inte redo för plugg igen.. skulle behöva en vecka till.. men de får jag ju snart. Och träning vill jag ha mer av, men hur får man all tid?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0