Igår firade vi Jontes 20 års dag...

Jonte som är en gemensam kompis till mig och SESS fyllde 20 år i veckan och firas antagligen hela helgen eftersom att han skall ha fest i tre dagar nu. Ingen utav oss var pepp men vi ville ändå fira honom. Det var härligt att träffa alla och Robin som pluggar i en annan stad var där, inte varje dag man träffar honom längre.

Men det ballade ur lite när tjejer som drack en aning för mycket blev en aning högljudda. SESS hade bilen och jag vill spara mig inför Berlin så vi drack jordgubbssaft!


Hade en ganska chill outfit, tog även med goa raggsockar eftersom de är lite kallt hos Jonte..


Per passar inte i SESS glasögon?

Inte robin heller?

Men jag har underbara människor i min omgivning i alla fall...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0