Hem ljuva hem

Jag älskar verkligen att vara hemma ibland och då inser jag att jag borde vara det  mer. Man blir lugn och fokuserad, och ibland väldigt trött. Idag är jag ledig från skolan, eller mina lektioner är inställda vilket gör mig väldigt glad. Men ändå har jag mycket att plugga. Jag har verkligen svårt att ha god självdisciplin hemma, jag skulle nog behöva lära mig detta! När jag är hemma vill jag bara se på film och äta glass som man gjorde när man var liten.

Men det är kanske de som är felet. Jag är nästan aldrig hemma och när jag väl är det en längre tid så är jag oftast sjuk. Så då kanske de blir att man förknippar det med att vara hemma? Kan ligga något i det...

Men jag var i alla fall upp och hoppade tidigt eftersom jag hade dubbel körlektion som gick bra. Sedan har jag suttit på skolan och pluggat vilket också gick bra. Jag sitter mest där för att övertyga mig själv om att jag kan mycket, inte för att jag kanske behöver. Men det går alltid så långt att jag vill åka hem mitt i ett övningsprov och gör de därför extremt snabbt så jag får alla fel.. Men då är de som sagt dags att åka hem. Hade velat träna nu på morgonen men kom på att jag skall träna boxning ikväll. De är faktiskt inte bra att träna två gånger på samma dag. Så idag blir de boxningen och gymmet får vänta tills imorgon.

Nu skall jag skriva klart några saker som jag skulle gjort igår och sedan försöka koppla av, om jag lyckas? Det är sjukt svårt!










Kommentarer
Postat av: Mika

Vad gjorde vi för exakt en vecka sedan? Svävade på moln? Haha:) Puss på dig<3

2009-11-04 @ 22:32:28
Postat av: Mika

Vad gjorde vi för exakt en vecka sedan? Svävade på moln? Haha:) Puss på dig<3

2009-11-04 @ 22:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0