Slutar jobba snart

Ojoj! Den första kommentaren var från Yam själv. På sin egna blogg?

Jag slutar jobba om ca en timma och det enda jag har gjort är... ingenting! Jag har till och med ont i armbåden eftersom jag har suttit och lutat mig mot den för länge.
Jag är också väldigt trött i huvudet och funderar på hur det skall gå på körlektionen idag. Jag vill ha körkort nu. Jag orkar inte hålla på med teorin.

Vad känns mest värt? En kväll fylld med teori eller en kväll fyllt med rolig tv?

Dagens planering:
Sluta jobba
Posta brev
Sega till bussen (har en hel kvart på mig och jag cyklar)
Åka till bilskolan + köpa lite teorimaterial som jag skall använda mig av nästa vecka då bilskolan är stängd
Hämta cykeln och cykla hem
Äta något mindre
Spela minst en bana på bonniers
Träna
Och kanske skriva ännu ett blogginlägg? Gäller ju att vara aktiv så att folk har något vettigt att läsa när bloggen är klar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0