Peela läpparna

Tjosan i trosan!

Här kommer en liten kvällsuppfatering. Kom nyss ut ur duschen och skall strax lägga mig. Men jag hatar att sova efter att jag har duschat. Jag blir liksom, pigg? Så får väl se vilken tid jag kommer i säng. Imorgon bitti ringer ju klockan 06:00 igen.

 

Idag på min körlektion körde jag HELT FEL när vi skulle börja åka hemmåt. Så jag kom ut på motorvägen mot Jönköping. Gissa om jag kände mig dum? Min dubbla körlektion drog över 20 minuter och där satt jag, nervös och skämdes som ett as.


Jag läste ett jätte bra tips om att peela läpparna på Kenzas mtv blogg för ett tag sedan.

Så tänkte dela med mig av det i fall någon skulle missat det!


Det är inte svårare än såhär:

Ta en, tja, helst oanvänd (?) tandborste och helt enkelt skrubba läpparna med. Tänk på att inte vara för hårdhänt eftersom läpparna är mycket känsliga. 

När jag testade detta blötte jag ner tandborsten lite vilket kändes mjukare (kanske var ren inbillning).

Kleta på ett lätt balsam efteråt, eller använda ett kasst läppsyl, som jag gjorde!

 

 

Bilden har inget att göra med inlägget.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0