Godmorgon!

Nu är klockan tjugo över sex och här sitter man och försöker trycka i sig en tallrika med gröt innan jobbet. Till det är det tofulinemjölk som är "mjölkfri". YES, jag är allergisk mot mjölpprotein och antagligen beroende på mitt ursprung från Asien. Men den smakar nästan vanilj så den är god men dyr! Dagen ser just nu ut såhär....

Först skall jag jobba på sahlgrenska och antagligen en del smsande med Sess som alltid. Sedan skall jag hem i två timmar och efter det skall jag jobba kväll. Jag är taggad och mår toppen efter rundan på gymmet.. Skickade även iväg ett sms nyss till en kompis som åker till Kreta i tre månader. Lagom avensjuk? Ja. Mamma har just visat upp sina nyshoppade kläder som hon har till jobbet. Dom är skitsnygga och jag börjar undra varför inte jag kan hitta fynd på rean?

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0