Första inlägget ever!

Hallo sexys! ;)


Nu har jag och Y startat en blogg tillsammans vilket hon har velat sååå länge och hon har tjatat på mig nästan varje dag i ett halvår.

Nej, så illa är det faktiskt inte. Hon har bara nämnt det någon enstaka gång och idag drog jag igång med det.


Ingen av oss känner direkt för att blogga eftersom designen inte är klar och bloggen helt enkelt ser förfärlig ut. Vi skall ta lite bilder på lördag så kan väl räkna med att en ny header osv. sitter uppe på söndag.

Då är det fritt fram att skriva vilken fin blogg vi har! Haha!


Jag tänkte att jag såklart skulle posta första inlägget eftersom jag har så tråkigt på sommarjobbet.

Det enda jag gör  är att svara i telefon typ. Och efter 8 timmar med ett samtal i timman är det inte lika roligt längre.

Skönt att det bara är en vecka kvar. Men vad spelar det för roll egentligen? Det är ju dåligt väder i alla fall.


Denna sommaren har det verkligen varit jätte dåligt väder vilket har resulterat i att många är gråa och trista, fast detta egentligen skall vara den bästa tiden på året!

Vilken årstid är din favorit årstid?
Jag älskar ju faktiskt sommaren egentligen.


        


Kommentarer
Postat av: yaaam

Jag skall introducera med ett inlägg lite senare innan våran träning kanske? Men JENN gör ett grymt jobb från sitt sommarjobb.

2009-07-30 @ 15:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0