En fullspäckad dag

Ja nu har jennifer gjort ett grymt jobb med bloggen som har blivit finare och finare. Skall bli kul när vi får upp lite bilder och sådär som skall tas på lördag och då skall vi även ut och äta!

Så hur har min dag sett ut då?
Jag jobbar som kanslist (typ sekreterare) på Sahlgrenskas magnetkamera. Det är inte lika tråkigt som det kanske låter utan sjukt intressant. Konstig som jag är älskar jag pappersarbete. Nu har jag bara två veckor av nio kvar och de har gått väldigt fort. Känns som om jag började för bara två veckorsedan men så är inte fallet.

Man uppskattar ledig tid mer i alla fall. Efter det blev det några timmar på körskolan. Hann även med träning med Sess idag med. Vi joggade på gymmet i 40 minuter och träffade även på våran gemensamma kompis Angelica. Skönt att få svettas lite..

Nu ligger jag i sängen och tittar på SATC (sex and the city). Något man inte kan få för mycket av? Det spelar ingen roll hur många gånger man sett avsnitten för det är så otroligt många och de är fruktansvärt bra. Imorgon börjar jag klockan åtta så det är kanske dags att sova nu. Då blir det sammanlagt 10,5 timmars jobb. Men alla älskar PENGAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0