Döda stunder

Nu såhär efter lunchen börjar man bli lite seg och konstig i magen efter allt kaffe. Försöker dock undvika kaffe så mycket det går men det är inte enkelt. Jag älskar det men som sagt, magen och så får man lite missfärgade tänder av det.


Det är ganska dött på jobbet nu och många har semester. Jobbar också med en dominerande kollega som annars är väldigt snäll. Men idag har hon nog tagit åt sig allt arbete. Men hon är duktig. Så här sitter jag emellan dödtiderna och pluggar lite körkortsteori. Har märkt att det är bra att ha med sig boken lite över allt och läsa lite när som helst när man får tid över. Jag fungerar så att jag lär mig bäst på udda platser.


Ett minne jag har av det är när jag satt och väntade på att en konsert skulle ta slut och satt då i vänthallen på korsvägen för att min dåvarande pojkvän skulle möta upp mig. Jag hade i alla fall med mig mitt idrottsprov som jag skulle ha senare i veckan som jag satt och läste där. Det har nog aldrig gått så bra på ett prov. Men det är inte så att jag sätter mig i en vänthall frivilligt och pluggar, haha.
 








Kommentarer
Postat av: Hannes

Haha mjaou =)..



Haha, vilken fin apa du har där x)

2009-07-31 @ 15:49:32
URL: http://haannees.blogg.se/
Postat av: D E L L A

ja det är sant :D haha

Allt bra med dig då? :)

2009-07-31 @ 16:03:02
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: steph

kikar in! allt bra med dig? :D

2009-07-31 @ 16:39:28
URL: http://stephaniebell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0