Yams birthday

Yammi hade ju sin grymma födelsedagsfest för typ... en vecka sedan.

 

Och det finns bara en liten detalj som jag tycker är riktigt värt att nämna. 

Jag var väl lite full, men jag kände mig full i skratt hela vägen in till stan i Patriks bil med Johnny, Per och Ikka i bagaget och 4 pers i baksätet (en av dom var jag).

Och när vi sedan klev ur! Haha, 9 personer i en vanlig personbil. Inte illa pinkat!

(Jag vet att det är livsfarligt och tänker i efterhand hur dumt det var. Men vi alla gör väl dumma saker när vi är påverkade?) > dålig bortförklaring, men jag har tyvärr ingen annan

 

 

Middag
Jag och Y med var sin San fransisco
Öl, röd drinkmix och sprite!
I bilen!
Poängpromenad

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0