En vanlig dag

Mums, tre ostfrallor och vatten till frukost. Haha! Låter säkert jätte tråkigt men fy vad gott det är!
Och det bästa av allt är att varje morgon så får vi färska frallor på jobbet. Inte dåligt va? Då sparar jag en extra kvarts sovande eftersom jag inte behövder äta frukost hemma.

Idag har jag inte träffat min älskling på en vecka och en dag, dvs 8 dagar!!!
Förhoppningsvis kommer han till mig imorgon, men det är ännu oklart. Och i så fall kommer vi ses på fredag. Det innebär att vi inte har träffats på en vecka och tre dagar! En och en halv vecka?
Jag tror inte att vi har varit borta från varandra så länge någonsin?
Saknade honom i natt när jag inte hade någon att krypa tätt intill.

Idag skall Yam träffa Jessica, en kompis ex-flickvän som varit med oss väldigt mycket men som vi tyvärr inte träffar lika ofta längre, ja, ni fattar väl varför.
Jag hade också velat haka på dom, men tyvärr skall jag övningsköra runt den tiden som de skall ses.
Jag får väl helt enkelt boka upp henne en annan dag. Jag har faktiskt väldigt många som jag skall hinna med att träffa nu när jag är ledig tänkte jag. Hade ju dock velat spendera en vecka i sängen först. Ta igen lite sömn (trots att man inte kan ta igen sömn).
Dagens motion blir en av mina och Sarahs pratfyllda och långa promenader. Det skall bli skönt. Solen lyser ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0