Lalala

Hejsan hoppsan!

 Igår var det som sagt födelsedagsmiddag hos Y med poängpromenad och grejer. Jag har dock inga bilder så ni får väl helt enkelt kika när Y skriver sen.

 

Snart skall jag bussa in till stan och fika med Linn. Sedan blir det bilskola ett tag och ännu senare skall jag tåga hem till Robin. Funderar över vad jag skall göra imorgon när han är på jobbet hela dagen?

 

Jaja! Jag har inget vettigt att säga och känner mig lite stressad.

Tänk att jag kunde lagt ner dessa två minutrarna på att städa mitt rum istället?

 


Kommentarer
Postat av: YamBam

Du kan smsa med mig som har sista dagen på jobbet =) Så slipper jag smsa med adam? Haha nej usch nu är jag elak! Haha

2009-08-13 @ 13:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0