Planering

Åh nu har dagen varit lång. Lyckades i allafall bra med parkering idag när vi övningskörde. Men dock under denna resa säger min pappa något som fick mig att reagera lite?Nu har jag varit singel ett bra tag och han frågade mig om det kändes bra?  Skitbra svarade jag som aldrig har mått bättre. Då säger han såhär...

"Jaa jo ni var ju bra för varandra men det är aldrig bra att binda sig för tidigt. Man måste ju uppleva saker i den åldern.. men kunde ni inte kanske haft ett öppet förhållande?"
 
Ibland undrar jag vad min pappa får allt ifrån och om han ens tänker innan han pratar?
Nu har jag i alla fall varit hemma hos SESS som fixat med vår snygga blogg och hjälpt mig att planera min middag jag skall ha nästa vecka när jag fyller år. Behöver dock massa tips på detaljer som kan vara kul, allt ifrån placering, lekar, dekoration, musik.. you name it!

Imorgon skall jag i alla fall träffa jennifer i min klass som jag inte träffat på länge. Hoppas på chillkväll med te och massa skavller. Skall snart ringa lite om min middag med.. inom dessa dagar Önska mig lycka till!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0