Underbara helg

Nu har jag varit i falkenberg hela helgen med Malin. Vi hade världen bästa dag igår med strålande sol. Vi låg åp strande från klocckan 11:00 till 16:30, alltså nästan sex timmar. Vi åt glass och jag blev överlyckling när jag hitta en mjölkfri glass hos SIA.

Dagen innan hade vi spelat minigolf med hennes familj och gissa vem som vann? JAG!  Så jag fick alltså denna glassen av hennes mamma.

På kvällen cyklade vi in till Falkenbergs centrum och åt hur god mat som helst.l Vi valde dock fel ställe då vi märkte att det blev mest drag på det vi först hade dissat. Dumt av oss m en de får vi ta igen. Nu funderar vi på att ta en tripp till smögen om en vecka när jag har slutat jobba, men får se vad ekonomin säger om detta.

Köpte nämligen en ny kamera idag, cybershot från Sony. Den skak tydligen vara väldigt bra och jag kände att jag verkligen ville ha en kamera till min middag på onsdag. Så nu får ni se massa bilder på den kan jag lova. Det hade väl i och för sig kommit upp ändå men alltid roligast att lägga upp egna.



malin skulle skicka bilder från i helgen vilket hon inte gjort så dom läggs upp lite senare.. Nu skall jag installera min kamera på datorn och sedan skall jag spela en omgång på trafikskolans cd innan jag skall sova. Har gjort storstädning och burit bord och stolar idag. Jag kan lova att det blir ett grymt långbord i alla fall, hoppas att det blir som jag tänkt mig. En sak jag dock inte har fattat är hur man skriver upp sig själv och tex. + 10 på en gästlista på en nattklubb. Jag har bara hittat sidor där man kan skriva upp sig själv? Men så blir det när man är nybörjare på fältet!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0