Underbar kväll med tjejerna

I lördags blev det en spontan utgång skulle jag säga. Kvällen började först med att jag, Linn och Josefine skulle ut och äta. Alla tjejer går i min klass. Vi tänkte oss en enklare middag på korgen Viktoria i Vasastaden i Göteborg och så blev det. En halv timma innan jag skall gå smsar Jennifer i min klass mig och frågar vad jag gör. Detta slutade med att hon också följde med.

Vi åt grillbuffé och drack gott vin. Det blev mycket prat om vad alla gjort på sommaren. Trots att vi träffats under sommaren finns det alltid saker att berätta och skvallra om, det verkar som om de aldrig tar slut. Så otroligt kul att träffa tjejerna från klassen och nästan ladda inför skolan tillsammans. Det kändes verkligen bra.


Jag och Linn



Underbara vänner och jag på middag


Sedan blev det prat om eventuell  utgång på keybar och den skulle inte vara långvarig? Utgång blev det och Linn gick hem vid tolv eftersom hon jobbat från klockan sex på morgonen. Sedan blev det dans hela natten lång. Träffade massa personer jag kände och hade en bra kväll. Det blev mycket dans och mingel och halv tre kände jag och Jennifer att det var dags att halta sig ner för Avenyn och hemåt. Jag fick henne att åka min väg hem som är en väldig omväg för henne och jag tror att jag somnade till på spårvagnen för att jag var så himla trött och aldrig hade haft så ont i fötterna. Men det skall ju kännas att man lever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0