Trött eller?

Idag har det varit en lång dag med körkortsteori och kickboxning. Jag och Sess satt på körskolan i ca: tre timmar och pluggade stenhårt. Sedan bar det hem till henne och vi gjorde en brakmiddag för att orka med träningen. Eftersom jag inte tål margarin blev det många stekpannor och kastruller trots att vi nästan skulle äta samma mat.

Träningen kändes segare än förra gången men de kanske var för att man hade träningsverk?

Idag har jag också varit hos våran banktant och skaffat eget digipass. Innan när man har använt pappas så har man varit rädd att göra något fel så att massa pengar hamnar på fel ställe. Men de behöver jag inte nu eftersom jag har mitt eget!

Får bara hoppas att jag inte börjar shoppa massa på internet nu =). Imorgon blir det plugg på körskolan och en efterlängtad fika med Mika. Tycker de är så himla kul att vi har börjat umgås lite mer. Vi åkte ju till alperna i februari tillsammans med 3 av våra gemensamma kompisar och kände inte varandra så bra då. Sedan efter resan rann det ut i sanden men nu verkar det som om chansen finns till att lära känna henne. Hon är en underbar tjej och man blir så glad av henne! =)

Senare på kvällen skall familjen bjuda på middag så då blir det nog inte så mycket bloggande för min del. Har jag tur hinner jag plugga lite teori senare på kvällen.



Go tjej det där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0