Tjata

Dagens planer:
- Jobba, såklart
- Gå på stairmastern efter jobbet i minst 50 minuter!
- Stretcha ordentligt
- Hem, duscha, äta
- Baka eftersom det är min sista dag på jobbet imorgon. Vettefan vad jag skall baka bara?
- Packa lite grejer som jag skall ha med hem till Robin imorgon
- Bonniers!

Imorse trycke jag i mig massa chips innan jag gick hemifrån. Och det var ju onödigt eftersom jag inte längre är hunrig. Frukoooost? Ah, älskar ju frukost! Viktigaste målet på dagen!
Får väl peta i mig två mackor i alla fall...

Ikväll tänkte jag dessutom tipsa om en jätte bra låt. Kan inte göra det nu eftersom jag inte kan vara inne på youtube på den här datorn :)


Kommentarer
Postat av: Yam

Börjar undra om du har glömt mobilen hemma? Haha, kolla din mejli alla fall och var lite social :D

2009-08-06 @ 09:37:17
Postat av: LIENE

sv: haha så farligt det är dock inte:)

2009-08-06 @ 13:33:03
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0