The taste of sunshine

Nu har jag precis ätit lunch som bestod av ris och fiskbullar. Inte jättegott men ganska nyttigt?

Man blir så himla glad när man ser att solen lyser. Åt min lunch i säkert 27 graders värme där jag satt och jäste samtidigt som jag pratade med SESS i telefon. Idag är det inte alls mycket att göra. Känns som om jag har pluggat körkortsteori och skrivit på word hela dagen.


Jag har i alla fall gjort klart bordplaceringen till min middag. Det jag såg såhär efter är att de är lite fler tjejer än killar och eftersom jag tänkte att vi skulle sitta varannan så blev det lite ojämnt. Jag vill inte att vi skall sitta så bara för att utan för att de är många som inte känner varandra. Kanske lite onödigt att avslöja hur vi skall sitta nu ifall någon av dem läser bloggen men de går ut på en speciell sak som jag inte behöver avslöja. Varje plats har en speciell mening och det är inga "uppdrag". Det har ju alla haft i alla år och det känns så enformigt nu. Det är aldrig någon som gör uppdragen ändå. Jag vet att jag hade "ät från grannens mat" en gång. Min granne och jag gick i samma samhällsgrupp men kände inte varandra. Så jag ville inte att hon skulle se mig som "tjejen som tog mat från mig". Med andra ord, jag gjorde aldrig uppdraget. Nu skall jag i alla fall leta lite låtar som vi kan sjunga innan vi skålar!



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet en!

2009-08-06 @ 13:46:01
URL: http://angiiiee.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: haha det med att spöken kan söka upp di bara för att du skrev om dom:)

2009-08-06 @ 13:56:14
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0