Taxfree

Imorgon åker mina föräldrar till danmark med några utav sina kompisar och jag kan inte följa med eftersom jag jobbar. Men självklart utnyttjar jag läget eftersom det finns taxfree på båten. Det är väl inte så mycket billigare, kanske mellan 10-20%. Men det är ändå något. Denna månaden har jag dock bestämt mig för att inte shoppa så mycket men jag har en förmåga att ha väldigt torr hud och speciellt på händerna. Jag har under åren använt Elisabeth Ardens handkräm som är gudomligt bra! Lena händer upp till 5 timmar och det fungerar super i vinterväder. Men nu tänkte jag testa diors handkräm. Har hört att den skall vara bra och senast jag testade den i an affär så blev resultatet väldigt bra. Skulle tro att den kostar ca: 200 kr på taxfree men det är de värt! Livskalivté!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0