Sova i omklädningsrummet

Hej hej bloggen!

Guuud, jag är så himla trött så jag vet inte vart jag skall ta vägen. Jag satt inne i omklädningsrummet nyss och tog en powernap på 20 minuter! Haha, undra vad folket tänkte när jag bara var borta?
Viiiiisst, jag är en dålig arbetare. Men jag kan antingen sova lite, eller bara läsa massa bloggar som jag gör hela dagarna? Eller så gör jag lite av varje? Funkar perfekt! Tummen upp för det!

Egentligen skulle jag tränat Body step idag som är min favorit aktivitet på gymmet. Men jag har blivit så slapp med tränandet plus att jag är så himla trött idag så jag tror inte att jag kommer få ut något av träningen ändå om jag går på passet. Jag kör en timme eller något på crosstrainern istället. När man känner svettan rinna är då man mår som bäst, right? Plus att då har jag lyckats förbränna en timmes tv-tid också, som jag istället kan lägga på att plugga körkortsteori.
(var tvungen att ta bort bilden som låg ute här :( )


En kompis smsade mig precis och frågade om jag skulle gå med ut ikväll. Jag tänkte bara: "Neeeej! Aldrig mer dricka." efter i lördags / söndags.
Jag var den som alltid festade förr, sedan skaffade jag en pojvän och därmed ett liv. Vi gjorde saker istället och ja, jag slutade uppskatta att festa. Nu har jag festat och förbrukat alkohol 4 helgeri rad och liksom... jag har ju haft roligt men... jag föredrar faktiskt en hemmakväll med en stor godisskål hos älsklingen? Eller som sagt spela fyrmannakotte med pojkvännen Robin, hans vän Patrik + flickvän Malin sent en lördag kväll (vilket vi skall göra på lördag och jag längtar faktiskt lite, haha).

Hela livet är en fest! Så man behöver ju inte festa på helgerna jämt!
När man festar skapar man inga minnen, och jag vill gärna ha lyckliga minnen tills när jag blir gammal och grå.
Klart man har roliga saker att prata om efter en fest. Och man kan säga "åhh, kommer du ihåg vad han gjorde..." hit och dit. Men det är inget minne som sätter sig i hjärtat (oftast i alla fall, finns ju undantag).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0