SÖTA BARN!

AAAh sitter på jobbet nu och är barnvakt. Inte världens lättaste. Vi sitter och ritar och skriver. Har även haft högläsning ur "Anna blir vän med ponny". Hon är hur söt som helst, hon heter Alicia och är sex år.

Jag vet inte vad hon kommer ifrån med kanske mexico eller något. Hon har i alla fall följt med mig runt på sjukhuset och undrar över allt. Börjar tänka på när man själv skaffar barn. Snacka om heltids jobb. Men om dom är underbara hela tiden så är det ju roligt. HOn är sjuukt söt. "Vad ska jag måla? Gissa vad jag skriver? Hur stavar man våffla?"

Lite omväxling på jobbet i alla fall


Kommentarer
Postat av: NATASCHA

Jo men den var härlig :)



hehe tack!



Kram

2009-08-03 @ 12:51:52
URL: http://nataschalindmark.blogg.se/
Postat av: NATASCHA

Kolla på menyn "About me" så finns det en intervju där det står om allt =)



Kram!

2009-08-03 @ 13:01:43
URL: http://nataschalindmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0