Sista veckan!

Godmorgon bloggen!

Som ni kanske vet så jobbar jag en vecka längre än Sess, så går på min sista vecka nu. Klockan är sju och jag skall snart gå till bussen. Lycklig idag över att min direktbuss börjar gå idag igen så sparar hela ´15 minuter. Men det är också bekvämare än spårvagn.

Dagens planering ser  ut så att jag skall jobba till halv fem, sedan skall jag och mamma handla all mat, champagneglas, dekorationer och mycket mer till min middag på onsdag! Det sjuka är att alla kan komma, tänkte mig att någon skulle säga att de inte kunde, men icke! Jag är så glad och igår testade vi att musiken fungerade efter att ha burit och torkat av 24 stolar =)

Idag ser jag ut såhär påväg till jobbet!

outfits

Trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: LIENE

snygg outfit!

2009-08-10 @ 07:42:53
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0